söndag 25 juli 2010

Sommarsummering - del 7

Förutom utlandsresan så har det hunnits med en hel del annat. Den 10:e juli döptes finaste Liam i ett soligt Linköping. Kameran bestämde sig dock för att balla ur lite, så tyvärr är de flesta bilderna lite suddiga. Och resten är svartvita.



Åkte till Nässjö och träffade charmtrollet Hilda, älsklingens kusinbarn, och resten av hans släkt. Åt mumsig jordgubbstårta ute i sommarvärmen.


Hälsade på mormor och morfar. Jag försökte mig på att gunga för första gången på flera år, trots att jag vet att jag mår kräkilla så fort jag tar lite fart.



Åkte en sväng med Porschen (i typ laglig hastighet) och hälsade på J:s mamma.


Har inte badat utomhus en enda gång i år. Heller. Minns knappt när jag gjorde det senast. Är ju så fruktansvärt kallt i vattnet jämt. Minst 25 grader ska det vara!


Kattskatterna fick känna gräs under tassarna för första gången på länge. Mitt i glädjeruset bestämde sig tjockiskillen för att lite elegant hoppa upp i ett träd. Men han missbedömde nog sin egen kroppsvikt lite grann. Sötis.


Och så lite grillmys på altanen med familjen och moster och hennes man. Lyckades dock inte fånga alla på bild. Den där kvällen kommer gå till historien som den dagen då jag åt min egen vikt i grillat kött och färskpotatis. Uh.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar